







Την Παρασκευή 8 Μαΐου, το σχολείο μας “ταξίδεψε” ξανά στην Ευρώπη! Σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση διάχυσης, μαθητές και εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν τις μοναδικές εμπειρίες που έζησαν μέσα από τα προγράμματα Erasmus+. #Erasmus+ 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Έδεσσας-1st EK Edessas
Απόσπασμα από την παρουσίαση μαθήτριας που συμμετείχε στο πρόγραμμα
Αγαπητέ
(ή μάλλον…Αγαπημένε μου, πλέον)
Έρασμε,
Σκαρώνοντας τούτο το ευχαριστήριο σκαρίφημα, αναζητώ λέξη εκφραστικότερη του ευχαριστώ, για να αποτυπώσω τα συναισθήματα και τις σκέψεις μου, μετά τη μοναδική εμπειρία που μου χάρισες, πριν λίγο καιρό στη Σικελία.
Χάρη σε σένα, ευτύχησα να εντρυφήσω σε ευάριθμες εκπαιδευτικές εμπειρίες, σε διαφορετικούς πολιτισμούς, εντός και εκτός της εκπαίδευσης, σε πολιτισμικά, αλλά και πολιτιστικά περιβάλλοντα, σε νέες γαστριμαργικές απολαύσεις, σε νέους, εντέλει, κόσμους.
Εσύ μου χάρισες την ευκαιρία να μπω σε νέους καβαφικούς λιμένες, πρωτοϊδωμένους, με κοράλλια και σεντέφια . Μόνο που η δική μου η Ιθάκη, δεν ήταν πτωχική. Ο δικός μου ο Έρασμος καθόλου δε με γέλασε και γιαυτό δεν τον ευχαριστώ απλώς τον ευγνωμονώ.
Ελένη Βάντση, μαθήτρια που συμμετείχε στην κινητικότητα.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
